Naucz mnie chodzić Twoimi ścieżkami

Ps 25 - XXVI Niedziela Zwykła A, III i XX B
Daj mi poznać Twoje drogi, Panie,
naucz mnie chodzić Twoimi ścieżkami. 

Prowadź mnie w prawdzie według Twych pouczeń,
Boże i Zbawco, w Tobie mam nadzieję.
Daj mi poznać...
Pierwsze jest pragnienie. Pragnienie Prawdy... i pragnienie Boga. Jezus powiedział o Sobie: "Ja jestem Prawdą". Dziękuję Ci, Panie, za pragnienie szukania, poznawania... "Kto szuka Cię, już znalazł Ciebie" - O, tak! Ty Boże mój, już jesteś w tym pragnieniu!
Daj mi poznać Twoje drogi, Panie...
Twoje drogi - inne, niż nasze. Te nasze - takie poplątane, albo po prostu nieporadne... Czasem bardzo misterny plan, pieczołowicie ułożony, tak szybko się rozpada albo nie prowadzi do nieczego... I czasem pozwalasz zobaczyć, jak Twoja Wola układa nasze spotkania, by każdy wyszedł z niego ubogacony i przemieniony. 
Daj mi poznać Twoje drogi, Panie, naucz mnie...
Bądź moim Mistrzem i Nauczycielem. Idę za Tobą! Naucz mnie - oto jestem / chcę się stawać coraz bardziej Twoim uczniem. 
Daj mi poznać Twoje drogi, Panie, naucz mnie chodzić Twoimi ścieżkami.

No comments:

Post a Comment